Tropheus - leg

Postet under : Cichlider - Afrika - Tanganyika - Algeæder
Visninger : 2550

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Vamze (Inaktiv) - 18/01-2012 23:21 18/01-2012 23:21
Hej. Min kæreste og jeg købte for nyligt en flok Ikola til at befolke vores 720 liters akvarie, og gentagne gange her 2 dage efter fiskene kom i baljen, har vi observeret leg mellem den dominerende han og flere af hunnerne. Jeg synes bare ofte det er overstået ret hurtigt og det ligner ikke der bliver lagt nogen æg. Kan det tænkes de bare "øver sig"?

På forhånd tak for hjælpen. - Første gang vi holder Tropheus.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger christig (Inaktiv) - 19/01-2012 14:42 19/01-2012 14:42
det er ikke ualmindelig, de skal lige finde deres nye plads i de nye omgivelser, der kan godt gå lidt tid før de første skuffer kommer.
deres leg tager noget tid, op til flere timer i nogle tilfælde, tillykke og held og lykke med dem ;)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Vamze (Inaktiv) - 19/01-2012 15:47 19/01-2012 15:47
Ja, jeg synes nok også det var lidt hurtigt overstået. Det lignede fuldstændigt den lege adfærd vi ellers har set i andre akvarier, men det var overstået inden for 1 minut. Bliver spænende at se om de nu også kan finde på at gøre alvor af det en dag :) Tak for svaret.

Annoncører
Annoncører