Nordsjællands Akvadag 31/1-2016 Aflyst - Desværre

Postet under : Siden - Akvarieforeninger, messer og lign.
Visninger : 1151

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Christian Hansen - 20/12-2015 19:08 20/12-2015 19:08
Hej,
Vi må desværre meddele at Nordsjællands Akvadag den 31/1-2016 er aflyst. Årsagen er at en af de primære drivkrafter i Akvadagen har været nød til at trække sig da personen nu står og skal igennem en skilsmisse. Vi beklager den sene udmelding, men da det er en ret ny situation der ligger til grund har vi ikke haft andet valg.

Vi satser stort på at Akvadagen vender tilbage når mandskabet er komplet igen.

Akvartiske hilsner
Christian Hansen og Niels Christian Mohr
Lyngby Akvarieforening og Aktive Akvarister Øresund.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Superbruger MSV - 20/12-2015 21:19 20/12-2015 21:19
Ej, hvor er det bare super ærgeligt! Men ja, man må jo også huske, at det er rigtige personer bag eventet.

Øv øv! Men i det mindste havde vi jo ikke pakket poserne til auktionen endnu :)
Jeg vil dog bare udskyde glæden, til når den bliver holdt på et tidspunkt - og forhåbentligt når mine cryptocoryne flamingo at lave aflæggere til den tid! :P

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Administrator Sponsor ken kætbak - 21/12-2015 06:06 21/12-2015 06:06
Det var triste nyheder. Men fuldt forståeligt.

"Held og lykke" til de implicerede parter. Det er sgu ikk sjovt :(

Mvh. Ken

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger d9ha - 21/12-2015 13:37 21/12-2015 13:37
Er helt klar over den belastning, sådan en situation er for den mand, der står i det.

Men står og falder sådan en dag - arrangeret af 2 foreninger virkeligt med 1 mand? Jeg ved godt hvem vedkommende er, og i hvor høj grad han hidtil har stået for disse arrangementer, men når i nu (endda lidt sent) har meldt ud, at der kommer en akvadag (Den eneste af sin art på Sjælland i denne sæson), burde i så ikke steppe lidt op på ansvaret, i stedet for bare at smide håndklædet i ringen, når ham, der hidtil har klaret ærterne melder pas. Det er vel trods alt foreningerne, der arrangerer og ikke en enkeltperson.

Kom nu ind i kampen Lyngby.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger Christian Hansen - 21/12-2015 15:41 21/12-2015 15:41
Hej d9ha,
Jeg kan godt forstå at du er frustreret. Vi er også kede af at det ikke bliver til noget. Det er bare ofte sådan I foreninger, at det primære arbejde ofte ligger hos ganske få personer. Når så en af disse personer melder fra, giver det en vældigt stor belastning for de resterende. Som du selv nævner er det et samarbejde mellem foreninger, og I år er betingelerne bare ikke tilstede for at det kan foregå på en hensigtsmæssig måde.

Vi beklager som nævnt den sene udmelding, men vi har ikke haft mulighed for at melde ud før.

Med Venlig Hilsen
Christian Hansen
Formand
Lyngby Akvarieforening

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger ib vestergård - 21/12-2015 17:15 21/12-2015 17:15
I denne svære situation som en nøgleperson
står i bør der kun udtrykkes fuld forståelse.
Fra en fortid i den nu hensovede Viby Akvarieforening
ved jeg hvor afgørende det er at have rette person
til rette opgaver i rette tid.
Det gælder generelt men i særdeleshed for store offentlige
arrangementer.
Med de bedste ønsker for den pågældende og for de dygtige
folk i de to foreninger
Ib Vestergård
@quarium

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #7
Bruger d9ha - 22/12-2015 10:46 22/12-2015 10:46
Er ikke spor frustreret. Bor på Fanø, så deltager kun lejlighedsvist på denne dag. Men det undrer mig, at i melder ud at, der kommer en akvadag længe efter vedkommende er havnet i situationen, og at 2 foreninger ikke formår at klare arbejdet selv.
Det kan selvfølgelig ske, at man kommer til at melde noget ud, inden det er endeligt aftalt, men det ville se noget bedre ud, om man så tog et ansvar for uheldet frem for at vælge den nemme løsning.

Men jeg er hverken sur eller frustreret, og desværre heller ikke i stand til at tilbyde en hjælpende hånd.

Og der skal ikke herske tvivl om, at jeg har fuld forståelse for nøglepersonens afbud.

Men jeg kan da godt opfordre til, at der er et par behjertede sjæle, der melder sig og hjælper med at stable arrangementet på benene, hvis foreningerne måtte ønske det.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #8
Bruger Christian Hansen - 22/12-2015 20:27 22/12-2015 20:27
Hej d9ha,
Historikken er den at få dage efter at jeg har oprettet et indlæg på denne side vedr. Akvadagen, melder vedkommende til mig at han trækker sig. Detaljer vedr. hvornår og hvordan hans situation har ændret sig, vedkommer sådan set ikke andre end ham selv. Jeg snakker med mit bagland, og beslutningen bliver at vi aflyser dagen. Der er sådan set ikke så meget mere i det. Det er frivillige der står bag arrangementet, og der er rigtigt meget arbejde op til dagen, så hvis vi skulle fortsætte nu, med de opgaver der mangler, så ville det ganske enkelt ikke være sjovt - og det skal det være.

Med Venlig Hilsen
Christian Hansen

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #9
Bruger scn - 23/12-2015 19:48 23/12-2015 19:48
Øv, det var en dag der var set frem til. Men fuldt forståeligt.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #10
Bruger Foslund - 28/12-2015 22:29 28/12-2015 22:29
Hej, vil blot sige..
Ved godt hvem personen er, min dybeste medfølelse i denne svære tid til dig.
Du er en vigtig nøgleperson, som jeg respektere højt.

Det er ærgeligt med arrangementet, men så må vi lige huske på hvor vigtigt det er med disse frivillige kræfter, som skal værdsættes for deres store engagement og gå på motivation..

Vi ses forhåbentlig til en ny nordsjællands akvadag (y)

Annoncører
Annoncører