Sletning af tråde

Postet under : Siden - Ideer til Cichlids
Visninger : 708

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Principia - 27/08-2016 08:38 27/08-2016 08:38
Jeg syntes det er på tide, at rydde op i gamle tråde, og få slettet irrelevante tråde, og indlæg, for at gøre debatten mere overskuelig, og søgning nemmere. Der findes utallige tråde om samme emner, men alligevel er det nemmere at oprette nye, i stedet for at søge og fortsætte gamle.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Administrator scn - 27/08-2016 10:05 27/08-2016 10:05
Hvem bestemmer hvad der er irrelevante tråde?

Om man så slettede 99% af alle tråde, så ville der stadig blive oprettet tråde med emner som der allerede kan findes svar på.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Principia - 28/08-2016 06:56 28/08-2016 06:56
2. hejsa tak for dit svar.

jeg ser sådan på det, at det må være ADM gruppen som, bestemmer hvad der skal ryddes op i. Men når noget er irrelevant, er det gamle tråde om artsidentifikationer, med div. krydsninger som ikke eksisterer mere. En masse indlæg under LED, om farve temp på lyset. Montering af BTM moduler, mm.
Det kan sagtens slettes, og slås sammen, i en eller måske op til 4-5 tråde, som folk så kan fortsætte i, i stedet for at starte op på ny igen og igen. Det er ofte det samme svar som går igen i flere af trådene, samt samme råd. Samt er der en masse indlæg hvor brugere har været smart i en fart, og de kan sagtens undværes.

Det jeg mener med det er at få siden mere overskuelig, i både søgefunktion, og faglig, så dårlige råd, og alt for mange gentagelser forsvinder, da det vil gavne både begyndere, og få os gamle tilbage på sporet, med de passionerede faglige debatter, hvor de forskellige måder at gøre tingene på liver ordenligt belyst, med god argumentation.

Der er kommet rigtigt mange meget korte tråde på 3-6 indlæg, hor brugere har hugget til hårdt og hurtigt, for at forsvinde igen. Samt er der mange indlæg skrevet af velmenende begyndere, som jeg finder ukorrekt, og decideret uintelligent, og som nok heller ikke har den store succes, hvis rådet bliver fulgt.

Derfor. Velmenende forslag for at få løftet siden igen til hvad den var en gang.

Annoncører
Annoncører