Messe i Nykøbing Falster i november 2017

Postet under : Siden - Akvarieforeninger, messer og lign.
Visninger : 504

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Superbruger MSV - 11/06-2017 23:26 11/06-2017 23:26
Indlægget er rettet 11/06-2017 23:27 11/06-2017 23:27 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Det er med stor glæde, at jeg kan informere om, at der kommer en helt ny messe øst for Storebælt i år.
Stedet er Nykøbing Falster og datoerne er d. 11. og 12. november.
Åbningstiderne for messen er:
Lørdag kl. 10:00 - 16:00
Søndag kl. 10:00 - 15:00

Det vil være en kombineret messe med indhold inden for både akvarie, krybdyr og blomster/planter.
Messen er arrangeret af Guldborgsund Hallerne i Nykøbing F. hallen - dvs. 3 store haller under samme tag.

Der er selvfølgelig opvarmning i alle haller under messen pga. årstiden.

På nuværende tidspunkt er der stadig ledige pladser tilbage, hvis man ønsker en stand :)
Standprisen er 100 kr. per meter med en minimum booking af 3 meter (borde er inkluderet). Strøm til standen koster 35 kr. ekstra.
Og selvfølgelig vil der være mulighed for at tilmelde sig fællesspisning til lørdag aften for 100 kr. per person samt fælles morgenmad søndag morgen for 50 kr. per person.
Yderligere er der også mulighed for billig overnatning i en nærliggende hal/skole for 100 kr. per person - prisen gælder fra fredag til søndag, dvs. 50 kr. per overnatning, hvis man er der fra fredag til søndag.

Udstillere kan komme allerede fra kl. 08:00 fredag d. 10. november og stille deres stand op.

For at få så mange besøgende som muligt er indgangsprisen holdt nede på et minimum:
30 kr. per voksen, og børn til og med 12 år er gratis ifølge en voksen. Der er ikke nogen weekendbillet pga. den lave pris.

Ønsker man en A4 plakat til at hænge op i sit lokalområde eller lignende, så send mig en pb med adresse og ønsket antal plakater. Jeg vil sende informationen videre til de rette personer.

Udstillerliste vil komme så snart, jeg kan få fat i den.

Kom og vær med til at gøre denne messe en stor succes, så den kan afholdes igen til næste år (y)

Link til messens hjemmeside: Eksternt link http://www.fritilmeld.dk/akvariekrybdyrogblomstermesse

Link til messens facebookside: Eksternt link https://www.facebook.com/akvariekrybdyrogblomstermesse/?ref=aymt_...

Ps. Jeg ved godt, at denne messe desværre ligger i samme weekend som Skivemessen, men jeg håber, at de ikke kommer til at påvirke hinanden på nogen negativ måde. Denne hobby har i forvejen for få messer i landet efter min mening.
Bliver messen en stor succes, er vi et par stykker, som har overbevist arrangørene om at flytte den et par uger næste år for ikke at komme i kambolage med Skivemessen igen ;)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Administrator Sponsor ken kætbak - 12/06-2017 05:39 12/06-2017 05:39
Det lyder vildt godt.
Hvor er i bare gode :)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Larsen_ - 12/06-2017 22:17 12/06-2017 22:17
Kan se at der på facebook siden blev skrevet den 02 Juni at der ville komme en liste over forhandlere og udstillere om en uges tid.
Er det noget vi kan få at se? er meget nysgerrig.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Superbruger MSV - 13/06-2017 20:04 13/06-2017 20:04
Som sagt i denne tråd, så vil der komme udstillerliste så snart, jeg kan få fat i den.
Af ukendte årsager er det blevet forsinket - pænt meget til min ærgrelse.
Der er muligvis lidt knas med teknikken bag hjemmesiden. Det er trods alt helt nyt :)

Jeg kan derfor kun råde til at have tålmodighed. Jeg er ligeså spændt som alle andre for at vide, hvem der er på listen indtil videre :)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger d9ha - 14/06-2017 11:01 14/06-2017 11:01
Der er da også lige et par dage endnu til messen løbe af stablen.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger møjkarl - 14/06-2017 12:44 14/06-2017 12:44
fedt med en akvarie-messe øst for storebælt B)
betyder det så at køge-messen ik bliver til noget? eller ska vi forkæles med hele 2 messer herovre :P

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #7
Bruger d9ha - 14/06-2017 21:56 14/06-2017 21:56
Arrangørerne har ikke noget med hinanden at gøre, så ingen grund til at betvivle Køgemessen. Michael har sagt at han arrangerer den i år.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #8
Superbruger MSV - 15/06-2017 10:09 15/06-2017 10:09
Som Henrik siger, er det forskellige arrangører. Så den ene messe udelukker ikke den anden :)

Så det ser ud til, at vi bliver forkælet herovre ;)

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #9
Bruger kv - 15/06-2017 15:16 15/06-2017 15:16
Hvor er det herligt med nye aktiviteter. Synes dog det er lidt synd at udstillerne skal tage stilling til om man vil hjælpe det nye i gang eller satse på det man kender.

Annoncører
Annoncører