Råd om lys

Postet under : Akvariesiden.dk - Teknik og udstyr
Visninger : 257

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger JesperJørgensen - 11/03-2018 16:56 11/03-2018 16:56
Hej, jeg har fået foræret min papfars fars 530l Akvastabil, men det trænger sgu til noget nyt lys, så jeg tænkte om ikke man kan pille hele lampen ud af selve armaturet og lime nogle LED skinner på i stedet?
Hvis ja hvilket LED kan anbefales?

De lysstofrør der sidder nu ser ikke ud til at kan repareres alligevel, den side er fuldstændig ireret til og den anden side der er der kommet alger ind i selve beskyttelsesglasset så det giver et grønt lys (virkelig træls!) Og tænd og sluk knapperne på siden af armaturet virker ikke optimalt, så tænker det hele bare skal rives ud og noget andet i :D

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Henrik69 - 11/03-2018 19:22 11/03-2018 19:22
Hej Jesper.
Skriv til outligth.dk og fortæl Søren hvad du vil have i dit akvarie,altså fisk dekoration med eller uden planter.Han sælger ikke for at sælge dig noget men er faglig dygtig til hvad der skal i din balje. Har selv fået i mit akvarie og er supper glad for resultatet i mit.Husk at opgive målene på dit akvarie.Og så er han den billigste og minder dig om hvad du ellers skal bruge.(blindprop,silicone) osv.
Hilsen Henrik.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger JesperJørgensen - 11/03-2018 19:33 11/03-2018 19:33
Fedt! Det kunne jo ikke være nemmere, mange tak :)

Annoncører
Annoncører