Hjælp pletter på silikone

Postet under : Akvariesiden.dk - Alger
Visninger : 259

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger tommi - 05/11-2018 19:18 05/11-2018 19:18
Hej er lige ved at starte et akvarie op og har kørt i en uge. Men der er kommet små hvid gule pletter rundt på silikonen er det alger eller??? Og i så fald hvad skal jeg gøre ved dem?? Akvariet har ingen fisk i endnu ?? håber i kan hjælpe

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Basviola - 06/11-2018 09:45 06/11-2018 09:45
Det ser sgu lidt mærkeligt ud, billedet er ikke særlig skarpt, jeg synes det ligner luftbobler, der forhåbenligt sidder uden på silikonen. Har du prøvet om du kan gnubbe dem væk? Tænker ikke kan være så synlige alger efter kun 1 uge. Men kønt/betryggende ser det da ikke ud, håber du får det væk!

Men jeg også også blot lige startet op med hobbyen igen, måske nogle med større erfaring kommer på banen kan hjælpe dig.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger tommi - 06/11-2018 19:23 06/11-2018 19:23
Hej de kan let fjernes, så må jeg se om de kommer igen.
Da jeg fjernede flyd de rundt som små perler =/
kunne se flere der har starte akvarie op at samme type (fluval flex) har haft samme problem, men er forsvundet af sig selv.

Annoncører
Annoncører