Her er mit 585l ja rigtigt: 130x90x50 mærkeligt mål!

Postet under : Weblogs - Cichlids.dk
Visninger : 3535

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger gronemann (Inaktiv) - 29/02-2008 20:18 29/02-2008 20:18
Indlægget er rettet 29/02-2008 21:01 29/02-2008 21:01 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Er efter små 10-15 års fravær tilbage i denne skønne våde verden. Fik af min søn akvariet med det mærkelige mål L 130 X H 90 X B 50 :o . p.s det havde været bygget ind i en væg i den restaurant min søn var ansat i på et tidspunkt. Min søn kunne huske sin barndomsdage som hyggelige ved far's 350L med blanede indbyggere, her i blandt et par ciclider samt en masse andet. Nå men der er ellers sket meget på 10-15 år omkring akvarie tekniken osv.. skal jeg love for. Men jeg gik i gang og kastede mig over nettet og en masse bøger. Kom hurtigt frem til at jeg ville have Mbuna'er. Fik ide'en her på siden med at jeg ville lave baggrunden og siderne af alfix og at pumperne og varme skulle være gemt væk i baggrunden. *rødmer* lang proces, men også hyggelig, og sikke en opgave :P . Jeg havde selvfølgelig mit lille digitale kamera med under hele processen, og tog en masse billeder med det i tankerne om at lægge det her på siden. Lagde alle billederne ind på min datters PC'er og der var rigtig mange gode billeder lige fra da sønnen sammen med sin kammerat kom og forærede mig akvariet, til det stod med de første indbyggere og var klar. Nå men som "nogen" siger rigtige mænd tager ikke back-up de tuder bare. Vi fik virus på min datters PC :( Men her er et hurtigt billede af det færdige resultat, selvfølgelig et nyt billede, de andre var og er væk *doh* .
Læser gerne meninger og kommentarer.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger vangsgaard (Inaktiv) - 01/03-2008 16:35 01/03-2008 16:35
Et meget flot resultat, det er endt med må jeg sige :P :P
Havde ikke selv mod på at lave dette så jeg købte et færdigtbygget akvarie med baggrund og det hele, men lysten til selv at gøre det, den er der, men tiden..... :(

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger gronemann (Inaktiv) - 07/03-2008 21:02 07/03-2008 21:02
Jamen tak skal du da ha' . :)
Indrømmet dem der kommer og ser det, akvarie kyndige eller ej siger det samme. og jeg er selv tilfreds, og så er der altid et men. Næsten gang skifter jeg farve, til meget mere grå.... men ellers er jeg tilfreds, og vigtigst af alt det ser ud som om at indbyggerne er glade for bostedet, di yngler og hygger sig :) :D

Annoncører
Annoncører