Start af akvarieforening i Sønderborg.

Postet under : Siden - Cichlids Offtopic
Visninger : 3041

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 29/01-2009 15:29 29/01-2009 15:29
Indlægget er rettet 29/01-2009 18:07 29/01-2009 18:07 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Start af akvarieforening i Sønderborg.

Vi er to friske gutter der har snakket lidt frem og tilbage om at starte en akvarieforening op i sønderborg.

Der har liget en i sønderborg men som ikke er aktiv.

Men da vi bege har arbejde med akvariefisk i mange år ved vi der har været mange der har spurt på det. Vi bege arbejder dog ikke i dyrehandler mere. Og derfor har vi tiden til start af forening

Vi kunne godt tænke os og høre hvor mange der evt. vil hver med af sådan en forening. Som også vil dække omregn af sønderborg. (Als/Gråsten/Osv.)

Og hvad i vil ønske af sådan en forening.

Fiske hilsner

Kåre og Michael
Evt. mail på michael_nj@hotmail.com vis i ikke vil skrive i tråden.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 29/01-2009 15:30 29/01-2009 15:30
Denne Tråd er lige så meget for og se om der er nogen der vil hver med til start af sådan en forening og om nogen vil hver medlem så vi har noget og arbejde vider med.

Hilsen

Michael N. Jørgensen

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 29/01-2009 15:34 29/01-2009 15:34
Obs.

Denne tråd er oprettet både på

Akvarieviden.dk Eksternt link http://www.akvarieviden.dk/forum/threads.php?tid=2722
Akvariesiden.dk Internt link http://akvariesiden.akvariefisk.dk/forum/thread/?ID=878893#SiteEn...
Cichlids.dk Internt link http://cichlids.akvariefisk.dk/forum/thread/?ID=878901&#SiteEnd

For og få så meget fokus på det. Så man skal hver opmærksom på der kan komme indlæg på de forskælige sider.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger FinnB - 29/01-2009 16:15 29/01-2009 16:15
Get var da en god ide :)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 29/01-2009 16:35 29/01-2009 16:35
Er du med på den Finn ?

Gerne sende budskabet vider vis du kender flere i området :-) :P

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger FinnB - 29/01-2009 16:41 29/01-2009 16:41
Ja vi mangler sådan noget i sønderborg

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #7
Bjarne (Slettet) - 29/01-2009 17:01 29/01-2009 17:01
Hej
Sønderborg akvarieforening er ikke nedlagt og eksisterer i bedste velgående, med en siddende bestyrelse, så jeg ved ikke hvor I har det fra ?? Den er ikke så aktiv p.t. iflg. kasserer Ole Breum, men den er der.
Så vil I starte en ny akvarie-forening, altså akvarieforening nr. 2 i Sønderborg så ?
Men helt sikkert kunne i få en aktiv akvarieforening ud af det, ville det da være fint. Og mangler i hjælp til noget, støtte m.v. vil vi i Tønder Akvarieklub da gerne støtte hvad vi kan.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #8
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 29/01-2009 17:05 29/01-2009 17:05
Prøvet for 2 år siden og kontakte sønderborg akvarieforening havet lavet en hjemmeside til dem men hørte aldrig noget for dem efter følgene møde.

Mange har kontakte dem bjarne men intet hørt derfor er den jo ikke aktiv i bedste velgånde. Og ikke 1/2år siden jeg snakket med et tidliger best. medlem der sage de havet nedlagt den pga af folk ikke brændte for det ??

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #10
Bruger FinnB - 29/01-2009 17:27 29/01-2009 17:27
Det kunne da være fedt med en lidt mere aktiv forening,

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #11
Bruger Akvarie West (Inaktiv) - 29/01-2009 17:36 29/01-2009 17:36
michael jørgensen skrev :
Der har liget en i sønderborg men den er lukket ned. Og den har ikke været aktiv i mange år.
Det er da kun et år eller to siden, at jeg blev kontaktet ang. foredrag, men jeg har så ikke hørt mere fra dem.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #12
Bruger Kåre (Inaktiv) - 29/01-2009 17:38 29/01-2009 17:38
Hej Bjarne.

Jeg var ikke klar over at der eksisterede en forening i forvejen i Sønderborg, og jeg har ellers søgt meget efter en på det sidste. Hvis den eksisterende bestyrelse skulle ønske at blive en aktiv forening igen vil vi da gerne sættes i forbindelse med dem, men foreningen har så vidt jeg ved ikke været med i DAU og ej heller været særligt aktiv??

Det er ikke fordi vi har et ønske om at udkonkurrere en eksisterende forening, men vi vil bare gerne have en aktiv og synlig forening i Sønderborg.

Der er jo ikke noget bedre end at tage på hjemmebesøg eller på tur til fiskebørs... og måske noget kunne laves i parløb med Tønder??

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #13
Jan Sørensen (Slettet) - 29/01-2009 17:40 29/01-2009 17:40
Sønderborg akvarieforening:

Eksternt link http://www.cfe.dk/vis_detalje.asp?id=82&menu=11&sprog=0&detail=33...

Der var jo også den mulighed, at melde sig ind i Sønderborg akvarieforening, og være aktiv der.
Der er jo ingen grund til at opfinde den dybe talerken to gange, og de kan sikkert bruge nye friske kræfter med nye ider.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #14
Bruger Akvarie West (Inaktiv) - 29/01-2009 17:43 29/01-2009 17:43
#13 Netop!

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #15
Bruger tom_marek (Inaktiv) - 29/01-2009 17:44 29/01-2009 17:44
Det er da en go ide...

Hvis der findes en eksisterende forening som ikke er så aktiv, kunne det jo være at de var interesserede i at få en go tilgang af nye medlemmer.
Kender ikke foreningen, men det kunne jo være det var gået i stampe pga. manglende tilgang...?
Kunne evt være en ide at høre dem ad, om de er interesserede i at få mere gang i foreningen/nye medlemmer...

Hvis de ikke er, jamen så er jeg da klart med på ideen med en ny forening.

Jeg er selv fra Nord-Als og mangler folk at mødes med, som har interesse i akvaristik. (der var vist engang noget der hed Nordals-akvarieforening/klub, men den findes vist ikke længere)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #16
Bruger Kåre (Inaktiv) - 29/01-2009 17:47 29/01-2009 17:47
#13 Nej det er jeg med på, men problemet ligger i at foreningen ikke er aktiv. Og heller ikke med i DAU. Og så er det altså ikke så interessant i mine øjne....

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #17
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 29/01-2009 17:53 29/01-2009 17:53
Hej Tonny og Jan

Jeg prøvet for år tilbage og hjælpe dem men de vil ikke hjælpes og heller ikke lukke nye medlemmer ind.

Og når man høre 10 folk om året der vil hver medlem af en må der hver et mangel. ?

Syndes i sku bakke op om det ?

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #18
Bruger FinnB - 29/01-2009 17:57 29/01-2009 17:57
Har lige haft ringet til en fra sønderborg akvarie forening og de lever i bedste velgående de er ikke så aktive mere men de er der stadig. :)
De holder forøvrigt næste bestyrelsemøde den 9/2 hvor de vil snakke om at få gang i nogle hjemmemøder :)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #19
Jan Sørensen (Slettet) - 29/01-2009 17:59 29/01-2009 17:59
Jamen så meld jer ind i foreningen, og gør den aktiv, det kan de sikkert kun være interesseret i.
Og på et tidspunkt er der vel en generalforsamling, hvor dem der har lyst sikkert kan blive valgt ind.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #20
Bruger FinnB - 29/01-2009 18:02 29/01-2009 18:02
De ringer til mig når de har næste hjemmemøde og sender mig papier så jeg kan blive medlem

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #21
Jan Sørensen (Slettet) - 29/01-2009 18:15 29/01-2009 18:15
At man ikke kan blive medlem af en forening kan jo skyldes ting vi ikke kender til her, og jeg kan se at Finn snart bliver medlem.

Men hvis i vil starte en ny forening, så er det bare med at komme igang, og så må i jo se om der er grobund for den.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #22
Bruger FinnB - 29/01-2009 18:27 29/01-2009 18:27
Jeg er den mening at det ikke kan betale sig at lave en ny forening når der er en i forvejen,så hellere melde sig ind i den der er og så være med til at få gang i den ;)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #23
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 29/01-2009 18:27 29/01-2009 18:27
Hej Jan.

Ja men når vi er mange der ikke kan ? Vi har desvære oplevet det sammen som Finn blevet låget noget men ikke sket noget. Men måske de gøre noget nu fordi vi vil starte.

Men vi vil kun det her for og få en aktiv forening i sønderborg komunne da den godt kan trække det.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #24
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 29/01-2009 18:30 29/01-2009 18:30
FinnB skrev :
Jeg er den mening at det ikke kan betale sig at lave en ny forening når der er en i forvejen,så hellere melde sig ind i den der er og så være med til at få gang i den ;)

Kan kun give dig 100% ret finn men vi er flere der har prøvet jeg har inda lavet en hjemmeside til dem og det hele men skete intet hørte ikke fra dem og jeg prøve og kontaktet dem men hjælpe ikke. Men har så hørt siden at formanden er blevet meget syg :(

Jeg tro jeg har sat de 15 første kunder til og blive medlem men alle kommet tilbage og ikke sket. noget.

Men håber virklige det bedste. :-)

Dette var kun ment for og få en aktiv forening igan

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #25
Jan Sørensen (Slettet) - 29/01-2009 18:33 29/01-2009 18:33
FinnB skrev :

Lige mine ord igen Finn ;)

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #26
Bruger pangasius (Inaktiv) - 29/01-2009 19:22 29/01-2009 19:22
Indlægget er rettet 29/01-2009 19:23 29/01-2009 19:23 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

FinnB skrev :

Ja, bak da op om den eksisterende klub (med mindre man har en lille formand i maven) ;)
Alle klubber vil gerne have nye medlemmer og måske har de endda nogle "midler" der kan arbejdes med.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #27
Bruger jopa (Inaktiv) - 29/01-2009 20:07 29/01-2009 20:07

Kan kun give dig 100% ret finn men vi er flere der har prøvet jeg har inda lavet en hjemmeside til dem og det hele men skete intet hørte ikke fra dem og jeg prøve og kontaktet dem men hjælpe ikke.
Dette var kun ment for og få en aktiv forening igan

Du griber tingene forkert an. Meld dig ind.
Så kan du tilbyde at lave deres hjemmeside. :D
Er du klar over hvordan man som forening skal udarbejde diverse vedr nedsættelse af bestyrelse med mere.
Det er ikke bare sådan lige til og som en siger ingen grund til at opfinde den dybe tallerken 2 gange.
Har du problemer med indmeldelse så tag den med dem, det er ikke noget vi kan ordne for dig alligevel.

Jeg sidder selv i en bestyrelse og har gjort det i mange år, og det er ikke bare så enkelt som du måske tror. ;)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #28
Bjarne (Slettet) - 29/01-2009 20:58 29/01-2009 20:58
Hej

Vi har i Tønder Akvarieklub inden for de sidste par år haft 5-6 medlemmer fra netop Gråsten og Sønderborg området, og flere har henvendt sig om en aktiv akvarieklub i Sønderborg, så der er helt sikkert basis for en aktiv akvarieforening i Sønderborg. Flere henvendelser gik på aktiviteter og medlemskab af DAU for opdrætsregistrering m.v. Den eksisterende klub i Sønderborg er i dvale selv efter flere henvelser om aktivitet, så jeg hilser helt sikkert en aktiv akvarieforening i Sønderborg velkommen.
DAU har også haft henvendelser til kreds 5 sidste år ang. en aktiv akvarieforening i Sønderborg.
SÅ jeg håber vitterligt at medlemmer herfra siden tar imod det initiativ der nu foreligger til at få startet en aktiv Akvarieforening i Sønderborg, SÅ ud af busken venner !

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #29
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 29/01-2009 21:22 29/01-2009 21:22
Hej John.

Nu er jeg en ung fyr men har været meget aktiv aquarist. i mange år og har været med i Tønder og Ølstykke den gang jeg boget. i københavn

Har haft meget med Dau og Forenings arbejde og gøre.

Sønderborg akvarieforening. er heller ikke aktiv i dag (medlem) Så man kan ikke tilmelde opdræt og førstegangs opdræt.

Hilsen

Michael N. Jørgensen

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #30
Bjarne (Slettet) - 29/01-2009 21:37 29/01-2009 21:37
Hej
#13 Jan, #15 Tom, # 26 Pangasius, #27 Jopa

Man får ikke medlemmer i en akvarieforening, når man ved henvendelse får at vide, der kun er lidt hjemmemøder en gang imellem. At de heller ikke vil være medlem af DAU eller have noget samarbejde med andre klubber og kredse. At man får at vide at der ikke rigtigt bliver betalt kontigent, så er det sgu svært. Det er den besked vore medlemmer fra Sønderborg området har fået.
Medlemmer søger jo netop aktivitet, oplysning og ny viden, for overhovedet at ville være med i noget. Sønderborg området er jo da stort nok til at kunne huse 2 akvarie foreninger, så jeg synes initiativet til en ny forening er flot og absolut skal have opbakning

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #31
Bruger jopa (Inaktiv) - 29/01-2009 21:56 29/01-2009 21:56
#30Ja men så held og lykke med projektet.
Jeg prøver såmænd blot at forklare at det kræver en del at stable på benene ;)

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #32
Bruger pangasius (Inaktiv) - 30/01-2009 06:48 30/01-2009 06:48
Bjarne skrev :
Man får ikke medlemmer i en akvarieforening, når man ved henvendelse får at vide, der kun er lidt hjemmemøder en gang imellem. At de heller ikke vil være medlem af DAU eller have noget samarbejde med andre klubber og kredse. At man får at vide at der ikke rigtigt bliver betalt kontigent, så er det sgu svært. Det er den besked vore medlemmer fra Sønderborg området har fået.
Medlemmer søger jo netop aktivitet, oplysning og ny viden, for overhovedet at ville være med i noget. Sønderborg området er jo da stort nok til at kunne huse 2 akvarie foreninger, så jeg synes initiativet til en ny forening er flot og absolut skal have opbakning

Lad mig med det samme sige at jeg intet kender til Sønderborg Akvarieklub, kan kun komme med generelle betragtninger. En forening er ikke mere aktiv end medlemmerne gør den til! Hvis folk kun kommer for at blive underholdt bliver det hurtigt en stillestående forening, en aktiv klub har sit udspring i aktive medlemmer. At en klub er medlem af DAU er ikke noget kvalitetsstempel i sig selv, selvom det kan have visse fordele.
Nu er trådstarter ved ved samle en skare her på siden, og jeg mener at det er logisk først at møde op i den lokale og tage en snak. Er de ikke modtagelige over for nye ideer og aktiviteter, så ja så er der basis for en ny forening. Og bliver den velfungerende vil den sikkert kunne trække medlemmer fra den "gamle" klub.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #33
Jan Sørensen (Slettet) - 30/01-2009 07:31 30/01-2009 07:31

Sønderborg akvarieforening. er heller ikke aktiv i dag (medlem) Så man kan ikke tilmelde opdræt og førstegangs opdræt.

Man skal ikke være medlem af en forening for at tilmelde førstegangs opdræt, hvordan det lige er med alm. opdræt kan jeg ikke huske.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #34
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 30/01-2009 08:02 30/01-2009 08:02
pangasius skrev :
Bjarne skrev :

Lad mig med det samme sige at jeg intet kender til Sønderborg Akvarieklub, kan kun komme med generelle betragtninger. En forening er ikke mere aktiv end medlemmerne gør den til! Hvis folk kun kommer for at blive underholdt bliver det hurtigt en stillestående forening, en aktiv klub har sit udspring i aktive medlemmer. At en klub er medlem af DAU er ikke noget kvalitetsstempel i sig selv, selvom det kan have visse fordele.
Nu er trådstarter ved ved samle en skare her på siden, og jeg mener at det er logisk først at møde op i den lokale og tage en snak. Er de ikke modtagelige over for nye ideer og aktiviteter, så ja så er der basis for en ny forening. Og bliver den velfungerende vil den sikkert kunne trække medlemmer fra den "gamle" klub.

Undskyld men læser ikke tråden ? :D

Alt det har vi prøvet og få trukket den op. De vil ingen ting. desvære. Og derfor vil vi starte en ny.

Dau er ikke et kvalitetes stempel vil jeg kun give dig ret i. Men det er et binde led.

Jan.

Det er rigtig man ikke skal hver medlem for og tilmelde Dk førstegangs opdræt.

Men Dau er et bindeled mellem andre foreninger der tænker jeg på kredsne.

De 2 foreninger jeg har været i mange år er medlem af dau og har vi faktis fået meget ud af som medlem...

Syndes det er lidt syndt i ikke støtter op omkring start af en lokal aktiv forening. Nu har vi prøvet og få luft i de andre for foreningen. Men de vil ikke hver aktive højst kun et par hjemmemøde om året. Og ikke det vi savner vi savner et tilholds sted vi kan mødes hver uge el. 14 dag

Men håber da virklige at den nuværnde forening læser med her og evt. Kan se hvad vi i sønderborg mangler.

Hilsen

Michael Jørgensen

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #35
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 30/01-2009 08:03 30/01-2009 08:03
Jan Sørensen skrev :

Man skal ikke være medlem af en forening for at tilmelde førstegangs opdræt, hvordan det lige er med alm. opdræt kan jeg ikke huske.

Nej men dem der skal godkende det ( 2 personer) skal hver medlem af dau ( en forening der er det)

Det nærmeste nu er Tønder 70km hver vej.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #36
Bruger KK Norring (Inaktiv) - 30/01-2009 08:09 30/01-2009 08:09
Man skal ikke være medlem af DAU for at få godkendt førsteopdræt. Kontrollanterne skal være udpeget af DAU, hvilket i som regel i praksis foregår ved at en forening der er medlem af DAU på DAU's vegne udpeger de to kontrollanter. Der skal kontrolleres to gange og mindst en af kontrollanterne skal være der begge gange.

se iøvrigt her: Eksternt link http://www.danskakvarieunion.dk/show.php?id=42

Hvis man vil deltage i opdrætskonkurrencen skal man dog være medlem af en forening under DAU

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #37
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 30/01-2009 08:21 30/01-2009 08:21
Og det jeg mente Karsten :D

Med tråden opover

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #38
Bruger Kåre (Inaktiv) - 30/01-2009 08:21 30/01-2009 08:21
Til alle jer der herover mener at man skal melde sig ind i den eksisterende forening og hjælpe den igang istedet for at starte en ny selv, se hvad vi har erfaret omkring den nuværende forening:

Den nuværende forening ønsker IKKE at være Medlem af DAU.

Den nuværende forening ønsker IKKE at være aktiv i nogen særlig grad.

Den nuværende forening ønsker IKKE at samarbejde med andre foreninger i området.

Den nuværende forening gør intet for at hverve nye medlemmer eller være synlig.

Den nuværende forening udtrykker ikke; " Jamen ihh hvor fint at der er nogen der vil være aktive, velkommen" når man henvender sig i den retning.

Det gør i mine øjne den nuværende forening til en indspist kaffeklub og ikke en offentlig forening. De skubber jo nærmest potentielle medlemmer væk efter hvad jeg har erfaret.

Ovenstående er ikke ment som en fornærmelse af den aktuelle forening eller dens medlemmer, men er baseret på de oplevelser jeg selv og flere potentielle medlemmer har haft omkring den.

Jeg synes det er helt fint at de har den der ; "du må ikke være med i vores hule" indstilling, men så må i da ikke bebrejde os for at ville starte noget andet op. Og helt ærligt, det er jo ikke fordi de har nogle medlemmer de kan frygte at miste vel?

Nå ja, godmorgen.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #39
Bruger pangasius (Inaktiv) - 30/01-2009 08:22 30/01-2009 08:22
Indlægget er rettet 30/01-2009 08:25 30/01-2009 08:25 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Syndes det er lidt syndt i ikke støtter op omkring start af en lokal aktiv forening.

Nu er det ikke afgørende hvad jeg mener... jeg bor ikke i lokalområdet og har ingen planer om at melde mig under fanerne ;)

Jeg vil ønske jer held og lykke med projektet og håber at det vil lykkes at stable en aktiv forening på benene. Nu da I allerede har involveret os, så husk at opdatere her på siden med info om skabelsen af den ny forening, det kan give inspiration til andre der går med de samme tanker.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #40
Bruger Kisser78 (Inaktiv) - 30/01-2009 20:26 30/01-2009 20:26
Indlægget er rettet 30/01-2009 20:27 30/01-2009 20:27 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Hejsa :)

Syntes helt klart det ville være en god ide med en aktiv akv.klub i her i Sønderborg!
Har selv søgt lidt efter det, da det jo altid er rart at mødes med ligesindede, (så kan venner og families ører osse få en pause ;) )
Der skulle vel være mulighed for at få mødelokaler på evt Sønderborg Hus, eller biblioteket..?
Håber det bliver til noget, mail mig evt, hvis I har brug for en sekretær ell.l. Jeg stiller gerne op :)

God vind i sejlene

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #41
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 03/02-2009 18:44 03/02-2009 18:44
Hej Kissser.

Fedt du stotter op om det. Vi har arbejder for og lave en stiftende generalforsamling.

Hilsen

Michael :-)

Annoncører
Annoncører