Tour de France

Postet under : Siden - Cichlids Offtopic
Visninger : 2103

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #17
Bruger brib - 06/07-2009 07:59 06/07-2009 07:59
Jeg synes det er dybt flabet at man skal tvangsindlægges til at glo på det cykel lort i flere uger. Kunne de så bare holde det på en enkelt tv kanal- men nææ nej - først bliver man påduttet at en kanal blokeres , og slår man over på andre kanaler - Så er der updates i slowmotion.

Jeg betaler medielicens - Men ikke frivilligt . Min protest består i at SKAT selv går ind og henter pengene på min lønkonto. Det koster så 150 kr , men på den måde har jeg lavet min egen protest .

Juni-Juli-August er iøvrigt kun genudsendelser .

Det var så dagens morgen bøvs ;(

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #34
Bruger brib - 07/07-2009 11:50 07/07-2009 11:50
#20 : Håndbold lørdag - søndags fodbold - tour de France .

Ja så blir der godt nok skiftet en del vand på akvarierne :-)

Underligt nok er jeg den eneste i familien der er negativ . (notsportfanatikker ) Gad vide om min mor har haft en affære med en nonsportfyr . Nå skidt pyt vejret er godt og solen skinner - fiskebasserne har det godt , og jeg får lavet en del i haven . Intet er så skidt så det ikke er godt for noget .

Men nu skal jeg jo heller ikke lyve , for jeg følger lidt med i touren- Og jeg er helt vild med massestyrt , det er jo ren Gøg og Gokke når der ligger sådan en bunke forvredne cykler blandet ind i brækkede arme og ben .

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #36
Bruger brib - 07/07-2009 14:27 07/07-2009 14:27
jopa skrev :
brib skrev :
#20 : Håndbold lørdag - søndags fodbold - tour de France .

Så kan jeg da glæde dig med at touren slutter om 3 uger, meeen så starter Spanien rundt i august og det er også 3 uger ;)

Du er da en rigtig "glædesspreder" :-)

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #37
Bruger brib - 07/07-2009 14:32 07/07-2009 14:32
Quiz : Hvis man har et 32" phillips trinitron tv . Hvor mange slag skal det så have med flækøksen , før det kan ligge i bagagerummet på en Citroen Xantia 1994 ?

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #39
Bruger brib - 08/07-2009 16:28 08/07-2009 16:28
I går var der ti der kørte i marken - Se det er det der kan tænde mig for cykelsporten . Desværre overlevede de . Men som min gamle bedstefar altid sagde : Du kan ikke få alt min dreng. ( en af dem kunne vel bare have fået en blodtud ) ? Men næææ - næeeee . De hoppede bare op på jernhestene og trillede nr. sidst i mål .

Havde der så bare været en følgevogn der ved en fejl kørte et par stykker over - Så havde det været sjovt . Men også her blev spændingen ødelagt :-)

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #40
Bruger brib - 08/07-2009 16:34 08/07-2009 16:34
#38 : En xantia ruster ikke - den ældes ( som med kvinder , med ynde ) :-) Det er kun de der Tyske stjernebiler , der laver rustrøde striber på vejbanen når det er regnvejr ) :-)

En Xantia er som en Michael Jackson - Halvdelen er lavet af plastik - og resten er galvaniseret . ( lille sarkastisk smiley )

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #44
Bruger brib - 08/07-2009 19:57 08/07-2009 19:57
jopa skrev :
Principia skrev :
38, Der er faktisk brugt så meget plastik på en Xantia, at der burde være noget tilbage.

Ok har ikke forstand på Franske biler. Holder mig altid væk fra dem da de jo tit selvantænder
Det er sku spændene, jeg venter på der kommer et par knolde de skal op over, så er Armstrong i gult.

Nix så er Contador i gult ;)

Bare din mås ikke også selvantænder :-) Men tror også på armstrong i gult selv om han var sort ( Louis A. altså ) Her har vi et tydeligt bevis på at sports idioter har 0 humor . :-)

Pt . fiser der en halv million cykelryttere forbi vores hus dagligt - Og det er Bjaaaaaaaaane Risssss typer alle sammen .

Skidt pyt - jeg driller jer bare lidt :-)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #51
Bruger brib - 10/07-2009 11:03 10/07-2009 11:03
Principia skrev :
Ja Jackson er en kameleon. Først var han sort, så blev han hvid, nu er han blå, og snart vil han være sort igen.

Ps. Det bliver godt i morgen når det er lidt op af bakke. :D

He he :-)

Annoncører
Annoncører